Online marketing:

Tegenwoordig doen we alles online. We shoppen online, zoeken er naar informatie en we regelen onze bankzaken online. En dat geldt ook voor de zakelijke gebruikers.

De tijd dat ondernemers zich met hun zeepkist naar het lokale marktterrein haastten om hun diensten en waren aan de man te brengen, is gelukkig voorbij. Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.

Wat kan online marketing voor jouw organisatie betekenen?

Wanneer je besluit om met online marketing aan de slag te gaan, is het belangrijk te weten hoe je organisatie is gepositioneerd. En, wellicht belangrijker nog: hoe je organisatie zich het beste kan positioneren. Een marktonderzoek helpt ons beslissen welke weg we inslaan. Of blijven volgen.

Dat doen we bijvoorbeeld door middel van een creatieve sessie. Dat is vaak ons vertrekpunt. Daar halen we het beste in elkaar naar boven. Samen bepalen we wat belangrijk is. Wie jij wil bereiken en wat je eigenlijk nodig hebt om jouw doelen te behalen. Wanneer alle neuzen dezelfde kant op staan, gaan we aan de slag met online marketing.

Hiervoor zetten we allerlei online marketingtechnieken in zoals zoekmachineoptimalisatie (SEO), een zoekwoordanalyse, storytelling, social media-marketing en e-mailmarketing. Online marketing is dus een verzamelnaam voor allerlei afzonderlijke technieken. Technieken die we het liefst allemaal inzetten om jouw merk in de spotlight te zetten.

Webanalytics en online marketing-rapportages

Online marketing biedt je geen snelle winst. Het is een marketingtechniek die net als goede wijn steeds beter wordt. We meten, analyseren, implementeren en anticiperen. Maar we begrijpen dat je ons pas waarde kan toekennen wanneer je begrijpt wat we doen en wanneer je ziet dat je investering geld oplevert. Online marketingrapportages bieden je deze duidelijkheid.

Vooraf bespreken we duidelijke doelstellingen en looptijden. Deze worden opgenomen in onze rapportages die helder, overzichtelijk en bovendien begrijpelijk zijn. Zo kan je precies zien wat we waard zijn.

Meer weten over online marketing?

Online marketing helpt je met het opstellen van langetermijndoelstellingen. Je moet nadenken over zaken als je doelgroep, jouw company story en welke kanalen je wil inzetten om je doelgroep te bereiken. Maar maak je geen zorgen, wij helpen je daarbij.

Meer weten over online marketing? We vertellen je er graag meer over. Vertel jij ons dan meer over wat jij ermee wil bereiken? Neem contact met ons op voor een geheel vrijblijvend (en goed) gesprek over online marketing.

.enCo Branding & marketing

Kerkenbos 1344

6546 BE  Nijmegen

info@puntenco.nl

024-2122047

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring

© .enCo 2018 | Webdesign & Ontwikkeling: Rozelie

Online marketing

Tegenwoordig doen we alles online. We shoppen online, zoeken er naar informatie en we regelen onze bankzaken online. En dat geldt ook voor de zakelijke gebruikers.

De tijd dat ondernemers zich met hun zeepkist naar het lokale marktterrein haastten om hun diensten en waren aan de man te brengen, is gelukkig voorbij. Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.

Wat kan online marketing voor jouw organisatie betekenen?

Wanneer je besluit om met online marketing aan de slag te gaan, is het belangrijk te weten hoe je organisatie is gepositioneerd. En, wellicht belangrijker nog: hoe je organisatie zich het beste kan positioneren. Een marktonderzoek helpt ons beslissen welke weg we inslaan. Of blijven volgen.

Dat doen we bijvoorbeeld door middel van een creatieve sessie. Dat is vaak ons vertrekpunt. Daar halen we het beste in elkaar naar boven. Samen bepalen we wat belangrijk is. Wie jij wil bereiken en wat je eigenlijk nodig hebt om jouw doelen te behalen. Wanneer alle neuzen dezelfde kant op staan, gaan we aan de slag met online marketing.

Hiervoor zetten we allerlei online marketingtechnieken in zoals zoekmachineoptimalisatie (SEO), een zoekwoordanalyse, storytelling, social media-marketing en e-mailmarketing. Online marketing is dus een verzamelnaam voor allerlei afzonderlijke technieken. Technieken die we het liefst allemaal inzetten om jouw merk in de spotlight te zetten.

Webanalytics en online marketing-rapportages

Online marketing biedt je geen snelle winst. Het is een marketingtechniek die net als goede wijn steeds beter wordt. We meten, analyseren, implementeren en anticiperen. Maar we begrijpen dat je ons pas waarde kan toekennen wanneer je begrijpt wat we doen en wanneer je ziet dat je investering geld oplevert. Online marketingrapportages bieden je deze duidelijkheid.

Vooraf bespreken we duidelijke doelstellingen en looptijden. Deze worden opgenomen in onze rapportages die helder, overzichtelijk en bovendien begrijpelijk zijn. Zo kan je precies zien wat we waard zijn.

Meer weten over online marketing?

Online marketing helpt je met het opstellen van langetermijndoelstellingen. Je moet nadenken over zaken als je doelgroep, jouw company story en welke kanalen je wil inzetten om je doelgroep te bereiken. Maar maak je geen zorgen, wij helpen je daarbij.

Meer weten over online marketing? We vertellen je er graag meer over. Vertel jij ons dan meer over wat jij ermee wil bereiken? Neem contact met ons op voor een geheel vrijblijvend (en goed) gesprek over online marketing.

Online marketing

Tegenwoordig doen we alles online. We shoppen online, zoeken er naar informatie en we regelen onze bankzaken online. En dat geldt ook voor de zakelijke gebruikers.

De tijd dat ondernemers zich met hun zeepkist naar het lokale marktterrein haastten om hun diensten en waren aan de man te brengen, is gelukkig voorbij. Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.

Wat kan online marketing voor jouw organisatie betekenen?

Wanneer je besluit om met online marketing aan de slag te gaan, is het belangrijk te weten hoe je organisatie is gepositioneerd. En, wellicht belangrijker nog: hoe je organisatie zich het beste kan positioneren. Een marktonderzoek helpt ons beslissen welke weg we inslaan. Of blijven volgen.

Dat doen we bijvoorbeeld door middel van een creatieve sessie. Dat is vaak ons vertrekpunt. Daar halen we het beste in elkaar naar boven. Samen bepalen we wat belangrijk is. Wie jij wil bereiken en wat je eigenlijk nodig hebt om jouw doelen te behalen. Wanneer alle neuzen dezelfde kant op staan, gaan we aan de slag met online marketing.

Hiervoor zetten we allerlei online marketingtechnieken in zoals zoekmachineoptimalisatie (SEO), een zoekwoordanalyse, storytelling, social media-marketing en e-mailmarketing. Online marketing is dus een verzamelnaam voor allerlei afzonderlijke technieken. Technieken die we het liefst allemaal inzetten om jouw merk in de spotlight te zetten.

Webanalytics en online marketing-rapportages

Online marketing biedt je geen snelle winst. Het is een marketingtechniek die net als goede wijn steeds beter wordt. We meten, analyseren, implementeren en anticiperen. Maar we begrijpen dat je ons pas waarde kan toekennen wanneer je begrijpt wat we doen en wanneer je ziet dat je investering geld oplevert.

Online marketingrapportages bieden je deze duidelijkheid. Vooraf bespreken we duidelijke doelstellingen en looptijden. Deze worden opgenomen in onze rapportages die helder, overzichtelijk en bovendien begrijpelijk zijn. Zo kan je precies zien wat we waard zijn.

Meer weten over online marketing?

Online marketing helpt je met het opstellen van langetermijndoelstellingen. Je moet nadenken over zaken als je doelgroep, jouw company story en welke kanalen je wil inzetten om je doelgroep te bereiken. Maar maak je geen zorgen, wij helpen je daarbij.

Meer weten over online marketing? We vertellen je er graag meer over. Vertel jij ons dan meer over wat jij ermee wil bereiken? Neem contact met ons op voor een geheel vrijblijvend (en goed) gesprek over online marketing.

PuntenCo branding en marketing

Kerkenbos 1344

6546 BE

Nijmegen

info@puntenco.nl

024-2122047

© .enCo 2018 | Webdesign & Ontwikkeling: Rozelie